(Kanada/Włochy)
Zaczęła wykonywać performances będąc jeszcze studentką na Uniwersytecie w Ottawie na początku lat siedemdziesiątych. Jej wczesne performances były przede wszystkim autoportretami. Wcielając się w postaci z przedstawień cyrkowych - kobietę z brodą, tańczącą małpkę, zawodzącego ducha czy ogromnych rozmiarów syrenę, poruszała problem alienacji i trudności w komunikowaniu się. Jej instalacje i działania performance z ostatnich lat są cynicznymi komentarzami niedorzeczności panujących we współczesnym społeczeństwie oraz polityki skupionej wyłącznie na posiadaniu władzy.
Zaczęła wykonywać performances będąc jeszcze studentką na Uniwersytecie w Ottawie na początku lat siedemdziesiątych. Jej wczesne performances były przede wszystkim autoportretami. Wcielając się w postaci z przedstawień cyrkowych - kobietę z brodą, tańczącą małpkę, zawodzącego ducha czy ogromnych rozmiarów syrenę, poruszała problem alienacji i trudności w komunikowaniu się. Jej instalacje i działania performance z ostatnich lat są cynicznymi komentarzami niedorzeczności panujących we współczesnym społeczeństwie oraz polityki skupionej wyłącznie na posiadaniu władzy.